Telemarketing Tilbud
Indsend din opgave & få op til 4 uforpligtende tilbud på din telemarketing opgave inden for blot 48 timer oftest.
Indsend din opgave & få op til 4 uforpligtende tilbud på din telemarketing opgave inden for blot 48 timer oftest.
Vi tilbyder en række forskellige tjenester, der er skræddersyet til dine specifikke behov, herunder leadgenerering, kundesupport og meget mere.
Vi har udviklet en proces, der gør det nemt for dig at håndtere din outbound marketing og komme i kontakt med potentielle kunder uden alt besværet.
Vi har et team af erfarne medarbejdere, som er dedikeret til at give dig den bedst mulige oplevelse. Og vi garanterer din tilfredshed.
Få møderne indsat direkte i din kalender eller din(e) sælger(e) kalender. Så I kan fokusere på det i er bedst til, og vi gør det som vi er bedst til.
Vores erfarne telemarketingbureauer foretager research for dig og kontakter kun de mest kvalificerede kundeemner. Vi giver dig endda en liste over beslutningstagere, så du kan undgå at spilde din tid på ukvalificerede kundeemner.
Du har brug for pålidelige oplysninger for at kunne træffe de rette valg, men det kan være svært og dyrt at få fat i disse oplysninger. Gennem vores netværk af professionelle telemarketingbureauer hjælper vi dig med at forstå din branche ud og ind, så du kan træffe sikre beslutninger for din virksomheds succes.
Vi tilbyder 24/7 telemarketing kundesupport, så dine kunder kan få den hjælp, de har brug for, når de har brug for det. De telemarketingbureauer og eksperter vi samarbejder med, er til rådighed døgnet rundt for at hjælpe med at løse dine kunders problemer og besvare deres spørgsmål.
Hos TelemarketingTilbud.dk forstår vi, at alle virksomheder er forskellige. Derfor tilbyder vi en bred vifte af telemarketing og callcenter tjenester og specialiserer os i at skabe skræddersyede telemarketingløsninger til vores kunder. Vi har erfaring og ekspertise til at hjælpe dig med at nå dine mål, lige fra leadgenerering til mødebooking til kold kanvas salg og 24/7 kundesupport.
Telemarketing er en form for markedsføring, der indebærer markedsføring af produkter eller tjenester via telefonen
Telemarketing medarbejdere kontakter typisk kunder, som ikke har udtrykt interesse for det produkt eller den tjenesteydelse, der tilbydes, og forsøger at overbevise dem om at købe det (også kendt som kanvas salg).
Der er nogle få forskellige måder, hvorpå telemarketingfolk kan kontakte potentielle kunder.
De kan ringe tilfældigt til folk fra en telefonbog eller en telefonliste gennem et telemarketing software (ringesystem).
De kan også bruge automatiske systemer til at ringe til et stort antal telefonnumre på kort tid og håbe på, at nogen svarer.
Eller de kan ringe til folk, der allerede har udtrykt interesse for det produkt eller den tjenesteydelse, som virksomheden tilbyder.
Hvad er forskellen på inbound marketing og outbound marketing kort fortalt?
Inbound marketing er, når en kunde ringer til en virksomhed, mens outbound marketing er, når en virksomhed ringer til en kunde. Inbound telemarketing er typisk mere kundefokuseret, mens outbound telemarketing er mere salgsfokuseret.
Vi hjælper mange danske virksomheder med at finde professionelle bureauer til, at varetage deres telemarketing aktiviteter og generere leads, skabe mere salg og ved at øge salget er der mere omsætning. Virksomheder har valgt telemarketing til forskellige afdelinger som eksempelvis kundeservice afdeling, opsøgende salg afdeling.
Skal vi også hjælpe dig?
Nogle af de mest populære telemarketing kampagner, som virksomheder får hjælp til, er bl.a. salgskampagner med salg af mobiltelefoni, tv, internet, forsikringer, aviser, bøger og meget andet.
Det er kun fantasien der sætter grænser for, hvad der kan sælges over telefonen med hjælp af nogle dygtige telemarketing sælgere.
Med fremkomsten af ny teknologi er virksomheder i stand til at målrette deres salgsbudskaber mod specifikke demografiske grupper, hvilket har gjort telemarketing endnu mere effektivt.
Nogle virksomheder bruger telemarketing som en måde at følge op på kunderne på, efter at de har foretaget et køb eller stillet en forespørgsel om et produkt eller en tjenesteydelse.
Dette er en glimrende måde at sikre kundernes tilfredshed og opbygge loyalitet på.
En anden populær anvendelse af telemarketing er markedsundersøgelser.
Det drejer sig om at gennemføre undersøgelser via telefonen for at få feedback om produkter, tjenester eller mærker.
Disse oplysninger kan være uvurderlige for virksomheder, når de skal træffe beslutninger om deres markedsførings- og reklamestrategier.
Forskellen mellem kold kanvas og mødebooking i telemarketing er, at kold kanvas er, når du kontakter en person, der ikke har udtrykt interesse for dit produkt eller din tjenesteydelse, mens mødebooking er, når du kontakter en person, og arrangere et møde med henblik på at sælge virksomhedens produkt eller service.
Mødebooking kræver generelt mere det rigtige gå på mod og en sælger type som er dygtig til at lave indvendingsbehandlinger, da det kan være sværere at få nogen til at acceptere at mødes med dig, hvis de ikke allerede er interesserede i det, du har at tilbyde.
Kold kanvas (direkte salg) anses ofte for at være den hårdeste af de to teknikker, da det drejer sig om at kontakte nogen og forsøge at skabe en interessere for dit produkt eller din tjenesteydelse hos dem.
Begge teknikker kræver dog en vis grad af færdigheder og erfaring for at få succes.
Telemarketing no cure no pay er en type telemarketingkampagne, hvor telemarketingmedarbejderen ikke modtager betaling, medmindre han/hun er i stand til at generere salg/resultater fra den aftale telemarketing kampagne.
I denne type aftale betaler kunden kun for resultater (dvs. succesfulde salg eller aftaler). Hvis telemarketingmedarbejderen ikke kan skabe resultater, får han/hun ingen betaling
Denne form for kompensationsordning er også kendt som “pay for performance” eller “resultatbaseret” telemarketing.
Det er en populær betalingsmodel, fordi den tilgodeser både kundens og telemarketingmedarbejderens interesser – kunden betaler kun, når der opnås resultater, og telemarketingmedarbejderen har et stærkt incitament til at skabe gode resultater.
Telemarketingkampagner med no cure no pay modellen kan være mere komplekse end andre typer telemarketingkampagner, da de ofte kræver sporing af resultater med henblik på beregning af kompensationen.
Dette kan gøre rapportering og overvågning i realtid til vigtige elementer i kampagnen.
Når det gøres korrekt, kan telemarketingkampagner uden kur og uden betaling være yderst effektive og give et fremragende investeringsafkast for kunden, samtidig med at de motiverer telemarketingmedarbejderen til at yde sit bedste.
Men på grund af den komplekse karakter af disse typer kampagner er det vigtigt at samarbejde med et erfarent og velrenommeret telemarketingbureau for at sikre succes.
Telemarketing leadgenerering er en proces, hvor man finder og kvalificerer potentielle kunder til et produkt eller en tjenesteydelse
Det bruges både i business-to-business-sammenhænge (B2B) og business-to-consumer-sammenhænge (B2C).
Leadgenerering B2C er når man kontaker slutbrugeren (private kunder oftest) direkte, enten pr. telefon eller e-mail.
Det er en mere direkte måde at nå ud til potentielle kunder på, og det resulterer ofte i leads af højere kvalitet end andre metoder.
B2B-leadgenerering er, når du kontakter potentielle kunder (mindre virksomheder såvel som større virksomheder) på vegne af en virksomhed for at skaffe nye kunder.
Det kan ske gennem kolde opkald, e-mails eller online research.
B2B leadgenerering er normalt mere kompleks end B2C, da det ofte involverer flere beslutningstagere inden for en enkelt virksomhed.
Vores eksperter sidder klar til at hjælpe dig med at få etableret kontakt til et dygtigt telemarketingbureau eller 4 som kan hjælpe med alle de telefoniske marketingaktiviteter for danske virksomheder, samt internationale virksomheder der ønsker at bruge telemarketing til at øge salget, deres kundeservice afdeling, potentielle kunder, generere leads, mødebooking, markedsanalyse eller noget helt andet.
Telemarketing koster ikke din virksomhed noget, hvis man ser på det med de rette øjne.
Med dette gør vi opmærksom på, at et professionelt telemarketingbureau og god telemarketing kampagne vil ikke være en udgift for din virksomhed, men en positiv investering og ROI for din virksomhed.
Indhent op til 4 gratis og uforpligtende telemarketing tilbud fra professionelle callcentre og telemarketingbureauer.
Hvordan kan vi hjælpe dig?