Find hjælpen du står og mangler
Telemarketing er markedsføring af produkter eller tjenester via telefon. Det indebærer brug af telefoner til at kontakte potentielle kunder med henblik på at skaffe kunder.
Telemarketing kan også bruges til at indsamle oplysninger fra kunderne, f.eks. demografiske data og købsinteresser
Telemarketing er en fantastisk måde for virksomheder at nå ud til både nye og eksisterende kunder.
Ved at bruge et callcenter kan virksomheder booke møder, foretage markedsundersøgelser, generere leads og yde kundeservice og support.
Outbound telemarketing bruges ofte til at sælge produkter eller tjenester, mens inbound telemarketing bruges til at besvare spørgsmål eller klager fra kunderne.
Ofte Stillet Spørgsmål
Et manuskript er et forudskrevet sæt instruktioner eller linjer, som telemarketingmedarbejdere bruger, når de foretager opkald. Skripter kan bruges til at hjælpe telemarketingmedarbejderne med at sikre, at de dækker alle vigtige punkter under et opkald og leverer budskabet på en klar og præcis måde.